Kendi Kendine Hizmet İş Akışı ve Katmanlı Yetkili Yönetim
GlobalSign CustomerID ™ ile çevrimiçi hizmetlerinizin ve uygulamalarınızın kimlik yönetimini bu hizmetleri kullanan müşterilerinize ve ortaklarınıza dış kaynak olarak sağlayabilirsiniz. Müşteri ağınız yada ortaklarınızdaki harici kullanıcılar kendileri yapabildiğinden artık kuruluşunuzun kimlikleri yönetmesi gerekli değildir.
GlobalSign CustomerID , birçok yardımcı self-servis işlevini ve üçüncü parti tarafından doğrulanmış müşteri verilerine entegrasyonları içeren bir tasarım ile kimlik yönetiminin maliyetini en aza indirgemek üzere oluşturulmuştur.
Bu self servis müşteri ilişkileri yönetimi metodları, yüzlerce, binlerce hatta milyonlarca sayıya ulaşan bir kullanıcı tabanı ile uğraşırken fiziksel müşteri servisine kıyasla 500 kat tasarruf sağlayabilir.
GlobalSign CustomerID Temel Özellikleri
-
Müşteriler kendi kendine kayıt olabilir ve kendi kendine hizmet alabilir
-
Ortaklar ve müşteriler için kimlik yönetimini dışarıdan sağlayın
-
Özelleştirilmiş işlemler için yapılandırılabilir kayıt iş akışları
-
Çevrimiçi hizmetler ve uygulamalar için merkezi kimlik yönetimi ve yetkilendirme
-
Müşteriler, çevrimiçi hizmetinize ve uygulamalarınıza erişmek için kuruluşları veya diğer kişileri temsilci atayabilir
Merkezi Kimlik Yönetimi
GlobalSign CustomerID tarafından sağlanan kimlik doğrulama ve kuvvetlendirme işlemleri, farklı hizmet kanallarının, 3. taraf kişiler veya kuruluşlar tarafından verilen müşteri kimliğinin, yetkilerinin (rolleri ve nitelikleri) ve görev sürelerinin tutarlı bir görünümüne sahip olmasını sağlar.
Düzenleyici görevler veya rol değişiklikleri nedeniyle Görevlerin Ayrılması gerektiği zaman, GlobalSign CustomerID yapılandırılabilir onay iş akışları sağlar, böylece yetkilendirmeyi ve onaylamayı farklı yollarla seçebilir.