Kapsamlı Kimlik ve Erişim Yönetimi Çözümü
GlobalSign, genişletilebilir API'ler ve endüstri standartları için (OAuth, OpenID Connect,
SAML, WS-Federation) geniş desteğiyle GlobalSign SSO, GlobalSign CustomerID, GlobalSign Trust
ve GlobalSign Confirm gibi dört IAM ürününden oluşan, kanıtlanmış ve yüksek ölçeklenebilir bir
kimlik ve erişim yönetimi (IAM) çözümü sunar. GlobalSign IAM çözümü, mevcut platformlar,
hizmetler ve uygulamalarla sorunsuz entegrasyon sağlar ve birçok temel özellik sunar.
Self Servis ve Rol Tabanlı Erişim
Harici kullanıcılarınızı kendi kimliklerini ve erişimlerini yönetmeleri için güçlendirmek, müşteri hizmetleri ekibinizin yükünü azaltacak ve kullanıcı deneyiminizi geliştirecektir. Müşterileriniz kendi değişikliklerini yapabilir ve kendilerine atanan roller temel alınarak hizmetlerinize erişebilir. Bu işlevsellik, kullanıcı deneyiminizi ve müşteri verilerinizin doğruluğunu geliştirirken organizasyonunuza önemli zaman ve para kazandıracaktır.
Web Single Sign-On (SSO)
Harici kullanıcılar (tüketici, müşteriler ve iş ortakları) için, tercih edilen kimlik bilgileriyle bir kere kolayca oturum açmak ve hak verdiği tüm hizmetlere ve uygulamalara erişmek için kimlik doğrulamasını yapmak için tek oturum açma özellikleri sunun; birden çok oturum açma veya kimlik bilgisi gerekliliğini ortadan kaldırın
Güçlü Kimlik Doğrulama
GlobalSign, 20'den fazla kimlik doğrulama yöntemi desteği ile kullanıcılarınız, hizmetleriniz ve işlemleriniz için en iyi kimlik doğrulama yöntemini seçme olanağı sağlar. Gizli kaynaklara erişim, daha güçlü yöntemlerle korunabilir. Bireysel işlemler, güvenlik ve uyumluluk için çok faktörlü güçlü yöntemler kullanılarak doğrulanabilir.
Katmanlı Yetki verilen Yönetim
Birden fazla teslimata hazır self-servis iş akışıyla, kimliğinizi ve yetkilendirme yönetiminizi müşterilerinize dış kaynak sağlayarak önemli ölçüde maliyet tasarrufu yaratabilirsiniz. Müşteriler ve iş ortakları, kendi organizasyonlarının kullanıcı kimliklerini yenilerini oluşturma, başkalarını davet etme, çalışanları yetkilendirme, rolleri devretme ve daha fazlası ile yönetir.
Federasyon
Tüketiciler için bunun anlamı gereksiz yeniden kimlik doğrulama gereksinimi duyulmadan farklı kaynaklara kesintisiz erişim ve Facebook ve diğerleri gibi tercih edilen oturum açma yöntemini kullanma becerisi anlamına geliyor. Büyük işletmeler için, web işinizin kapılarını güvenilir ortaklara açarak ve şirket ağından hizmetlerine tekli oturum açmayı etkinleştirerek, iş üretmenin yeni bir yoludur.
CRM Entegrasyon
Dönüşüm oranını, veri doğruluğunu ve kolaylığı artırmak için CRM sisteminizi IAM platformunuzla entegre edin. Müşterilerinizi veya potansiyel müşterilerinizi doğrudan CRM'imizden istedikleri çevrimiçi hizmete davet edebilir ve erişim ayrıcalıklarını sözleşme yaşam döngüsü ile ilişkilendirebilirsiniz. CRM bilgilerine dayalı müşteri organizasyon kayıtlarının otomatikleştirilmesi, rahatlığı ve kullanım kolaylığını artıracaktır.